Քո մտքերը ձևավորում են քեզ

Ո՞վ ես դու: Արդյոք դու դու ես մարդկանց կողքին: Երբ քեզ շրջապատում են ընկերները, ընտանիքդ, արդյոք այդ ժամանկ դու քեզ քո պես ես պահում: Հանում ես դիմակդ և սկսում ես վայլել իրական եսդ: Արդյոք դու պատրաստ ես ցույց տալ քո իրական դեմքը մտերիմներիդ: Չե՞ս վախենա: Չ՞ես մտածի, որ կարող է իմանալով իրական եսդ՝ մեջքով կանգնեն : Իմ կածիքով, մենք լինում ենք իրական մենք միայն օրվա մի ակնթարթում: Դա լինում է քնելուց առաջ: Այո, հենց այն պահը, երբ դու պառկում ես և պատրաստվում քուն մտնել: Երբ քնելուց առաջ ինչ -որ ՙՙապուշ՚՚ մտքեր են գալիս: Ասեմ, որ հենց այդ ապուշ մտքերի ժամանակ դու լինում ես իրական դու: Հենց այդ մտքերն են ձևավորում  քեզ: Այդ պահին այն, ինչ գալիս է քո մտքին, դա է քեզ բնութագրում: Քո մտքերը դու ես: Այն, ինչ դու մտածում ես, իրական եսդ  է ցույց տալիս:

Հեղինակ՝ Յանա Սուքիասյան

Թողնել մեկնաբանություն