Հինգ բան, որ ուզում եմ անել մինչ քսան տարեկան դառնալս

Կան շատ բաներ, որոնք ես ուզում եմ անել, բայց կան նաև մի շարք բաներ, որոնք ես ուզում եմ հասցնել անել մինչև քսան տարեկանը։ Այդ ցուցակը՝

Լինել առնվազն 5 երկրում ։ Ես շատ եմ սիրում ճանապարհորդել։ Ընտանիքիս հետ, մեքենայով եղել ենք Հայաստանի գրեթե բոլոր նշանավոր վայրերում և շատ հաճախ ուղղակի գնացել ենք բացօթյա տարածքներ։

Գրել ինչ֊որ գիրք։ Գիտեմ, որ շատ բարձր հայտարարություն է, բայց ես շատ եմ սիրում ստեղծագործել։ Ես չեմ ասում, որ այդ գիրքը պետք է շատ հայտնի լինի կամ ընդհանրապես պետք է լույս տեսնի։ Ուղղակի ուզում եմ։

Կարդալ 200+ գիրք։ Ես սիում եմ կարդալ դեռ փոքր հասակից և շատ հեքիաթներ եմ կարդացել, բայց չեմ ուզում, որ այդ հեքիաթները մտնեն այս գրքերի շարքի մեջ։ Ուզում եմ ավելի մասնագիտացված, մոտիվացնող, հետաքրքիր ժանրով, միստիկ և հետախուզային գրքեր կարդալ։

Վարժ անգլերեն իմանալ։ Ընդհանրապես անգլերնը շատ կարևոր է, իսկ իմ ապագայի պլանների համար դա պարտադիր է։

Պատմության իմացությունը հասցնել իդեալականի։ Ես ուզում եմ իրավաբանական ֆակուլտետ ընդունվել, և պատմությունը ինձ շատ է պետք։

Գրում է Աիդա Ուզունյանը

Թաիլանդի 5 ազգային ուտեստ

Թոմ Յամ

Թայլանդական խոհանոցի ուտեստների շարքում արժանի համբավ է ձեռք բերել Թոմ Յամ ապուրը, որի պատրաստման շատ բաղադրատոմսեր կան: Սակայն ազգային ճաշատեսակի մշտական ​​բաղադրիչները թագավորական ծովախեցգետիններն են՝ եռացրած կոկոսի կաթով և համեմված սխտորով, կրաքարի ճյուղերով և ծղոտե սնկով: Դասական տարբերակում Թոմ Յամը եփում են ձկան արգանակի մեջ, երբեմն՝ հավի: Յուրաքանչյուր խոհարար, հետևելով իր երևակայությանը, կարող է ապուրին ավելացնել բազմաթիվ այլ բաղադրիչներ՝ կոճապղպեղ, լոլիկ, գալանգալ, կիտրոնախոտ և այլն։ Թայլանդական այս ուտեստը թթու համ ունի և առանձնանում է աննախադեպ կծվությամբ, ուստի դրա հետ հաճախ մատուցում են խաշած բրինձ։

Շարունակել կարդալ

Մեքսիկական տարբեր ուտեստներ

1. Տակոս (tacos)

Այս ուտեստը եգիպտացորենի կամ ցորենի տորտիլյա է, որը լցոնված է տավարի կամ աղացած տավարի մսի կտորներով, հատիկներ, խոտաբույսեր և լոլիկ: Սկզբունքորեն, միջուկը կարող է լինել ամեն ինչ. ամենաէկզոտիկ տարբերակներին ավելացվում են ձուկ, բանջարեղեն, սնունկ, պանիր, կաղամարի կտորներ, գուակամոլե, կորիզո ։ Այսօր այս ազգային ուտեստի բազմաթիվ տարբերակներ կան:
Տակոները մատուցվում են տարբեր ձևերով. կա՛մ միջուկը փաթաթվում է թարմ թխած տորտիլլայի մեջ և լրացվում է բուրավետ Տաբասկո սոուսով (դա արվում է անմիջապես օգտագործելուց առաջ), կա՛մ մի քանի լցոնումներ մատուցվում են առանձին, և յուրաքանչյուրը կարող է ինքնուրույն լցնել իր տորտիլյան այն ամենով, ինչ ուզում է:  Դուք կարող եք փորձել tacos ամենուր՝ և՛ ռեստորանում, և՛ տեղական արագ սննդի մեջ: Շարունակել կարդալ