Հավատա ինքդ քեզ

Ինքդ քեզ հավատալը հաջողության և ձեր նպատակներին հասնելու բանալի է: Երբ հավատում ես ինքդ քեզ, կարող ես հաղթահարել քո ճանապարհին հանդիպող ցանկացած խոչընդոտ։ Բայց, ցավոք, միշտ չէ, որ հեշտ է պահպանել հավատը քո հանդեպ։ Երբ ես կասկածում եմ իմ ունակությունների վրա, հիշում եմ այն, ինչին արդեն հասել եմ։ Ես մտածում եմ իմ անցյալի հաջողությունների և այն մասին, թե ինչ են նրանք տվել ինձ։ Դա օգնում է ինձ վերականգնել հավատը իմ հանդեպ և շարունակել առաջ շարժվել: Նաև ես փորձում եմ ինձ չհամեմատել այլ մարդկանց հետ և չփնտրել նրանց հավանությունը: Ես գիտեմ, որ մեզանից յուրաքանչյուրը յուրահատուկ է և ունի իր ուղին: Ես վստահում եմ իմ կարողություններին, ինտուիցիային և հավատում եմ, որ դրանք ինձ կօգնեն հասնել իմ ուզածին: Ինքդ քեզ հավատալը չի ​​նշանակում, որ դա միշտ էլ հեշտ է լինելու: Բայց եթե ամուր կանգնեք ոտքերի վրա և չհանձնվեք դժվարությունների առաջ, ապա շուտ թե ուշ անպայման կհասնեք մեր նպատակներին։ Ես հավատում եմ ինքս ինձ և գիտեմ, որ հաջողության կհասնեմ, եթե շարունակեմ առաջ շարժվել։

Գրում է Արտյոմ Ղազարյանը

Հավատա ինքդ քեզ

Ինչ որ բանի հասնելու համար, պետք է հավատալ ինքդ քեզ։ Երբ մարդը հավատում է ինքն իրեն, նա հասկանում է, որ նա կարող է հասնել իր ուզածին։ Եթե մարդը հավատում է, որ նա կարող է փող գտնել, նա մի օր կհասնի իր ուզածին։ Դա կախված է նրանից թե, ինչքան է մարդը ձգտում դեպի իր ուզածը։ Եթե մարդու դիմաց ինչ որ, բան կանգնի նա կամ պետք է շրջանցի դա կամ էլ հաղթահարի։ Եթե հաղթահարի, նրա հաղթանակի շանսերը կմեծանան, իսկ եթե ոչ, ոչ։ Պետք է միշտ հավատալ, ուզածին հասնելու համար։

Գրում է Կորյուն Գաբոյանը

Ի՞նչ է նշանակում լինել հարուստ

«Հարուստ» լինելը սովորաբար նշանակում է ունենալ զգալի հարստություն, ռեսուրսներ կամ փող: Այնուամենայնիվ, ճշգրիտ սահմանումը, թե ինչ է նշանակում հարուստ լինել, կարող է տարբեր լինել՝ կախված մարդու տեսակետից և հանգամանքներից: Որոշ մարդկանց համար հարուստ լինելը կարող է նշանակել ունենալ բավականաչափ գումար՝ հարմարավետ ապրելու համար՝ առանց անհանգստանալու հիմնական կարիքների մասին, ինչպիսիք են սնունդը, կացարանը և առողջապահությունը: Մյուսների համար դա կարող է նշանակել ունենալ բավարար գումար աշխարհով մեկ ճանապարհորդելու, թանկարժեք իրեր գնելու կամ շքեղ կենսակերպ վարելու համար: Ընդհանրապես, հարուստ լինելը հաճախ կապված է ֆինանսական ապահովության և ազատության հետ։

Գրում է Արսեն Գևորգյանը